- ÇED raporlarının, Proje Tanıtım Dosyalarının ve Kapsam Dışı yazılarının takibi ve alınması işlerinin yürütülmesi,
- ÇED raporları kapsamında ilgili kurum ve kuruluşlarla koordinasyonun sağlanması,
- ÇED hizmeti sonrasında izleme çalışmalarının yürütülmesi.
- Çevre İzin ve Lisans sürecinin titizlikle takip edilmesi,
- Gerekli başvuruların resmi makamlara zamanında ve eksiksiz yapılması,
- Düzenli olarak çevre mevzuatı kapsamında denetimlerin gerçekleştirilmesi,
- İşletmede tespit edilen uygunsuzlukların ve çözüm yollarının yetkililere rapor halinde sunulması,
- Çalışanlara çevresel konular hakkında eğitim verilmesi,
- Tesiste yatırım yapılması planlandığında çevresel etkileri hakkında ve çevre mevzuatları kapsamında uyulması gereken prosedürler ile ilgili bilgi verilmesi,
- Atık yönetimlerinin gerçekleştirilmesi ve online sistem üzerinden gerekli bildirimlerin zamanında yapılması.